Savureaza o cafea LavAzza si afla o poveste despre succes!

0
7
cafea lavazza
cafea lavazza

Numele celebrei cafele italienesti vine de la fondatorul sau, Luigi LavAzza. Acesta a intemeiat in mod oficial compania in anul 1895, in Torino (la o distanta de o ora si 30 de minute de orasul Milano). La sfarsitul secolului al XIX-lea, toate produsele care purtau numele de LavAzza Coffee (sapunuri, bauturi spirtoase, ulei si condimente) erau produse sau procesate in magazinul LavAzza.

Cresterea companiei

In 1900, firma italiana avea doar 6 angajati. Ceea ce l-a diferentiat pe Luigi de ceilalti competitori a fost amestecarea boabelor de cafea de origini diferite, pentru a obtine cel mai aromat si fin gust. Compania a crescut in mod constant in anii care au urmat. In 1910, erau deja 20 de angajati, iar renumele era din ce in ce mai sonor. Brandul de cafea LavAzza, disponibil si pe H2On, a devenit in 1923 primul care vindea cafea ambalata, crescand astfel prospetimea si usurinta cu care poate fi transportata.

Deoarece este un produs natural, cafeaua provenita de la o ferma din Columbia, de exemplu, poate avea gust diferit de la un an la altul. Datoria lui Luigi era aceea de a tine minte combinatiile specifice de arome si cum sa obtina mereu acelasi gust, prin diferite amestecuri.

Perioada de dupa Razboaiele Mondiale

Dupa terminarea celui de-al doilea Razboi Mondial, in 1946, a fost produs primul logo al companiei. In anii care au urmat, LavAzza a introdus pe piata ambalajele inscrise cu propriul brand. Totodata, reteaua de cafenele a inceput sa se extinda atat in Italia, cat si in afara granitelor. Cafeaua Paulista a fost prezentata in forma inovatoare a ambalajului vidat, cel cunoscut astazi. Tot compania de cafea LavAzza a fost prima care a lansat pe piata cafeaua decofeinizata.

Politica de extindere internationala a fost un mecanism bine gandit prin care brandul italian si-a mentinut pozitia si statutul o perioada atat de lunga. Reinventandu-se cu fiecare ocazie, producatorii de cafea LavAzza au reusit sa tina pasul cu schimbarile de trend si de gust. Astfel, desi Luigi a fost maestru in armonizarea boabelor de cafea cu origini diverse, tendinta la nivel mondial a fost aceea de a obtine cafea cu o singura origine si cu o singura aroma.

Constient de toate acestea, marele antreprenor din Torino a fost pregatit sa lanseze pe piata o multitudine de noi variante ale cafelei sale. Diversitatea este regula de aur in afaceri, prin urmare, ghidat de o ambitie uriasa, Luigi Lavazza a reusit sa produca mereu cafeaua ideala pentru clientii sai.

La trecutu-ti mare, mare viitor

In anul 2005, din 20 de milioane de familii din Italia, 16 milioane consumau cafea LavAzza. Brandul a devenit al doilea cel mai mare importator de cafea din India, in anul 2007. In acelasi timp, a dezvoltat si sectorul de electrocasnice si a produs aparate de facut cafea accesibile oricui doreste sa se bucure de savoarea inconfundabila LavAzza.

Astazi, compania investeste in mod constant pentru pregatirea celor mai buni barista in propriile cafenele, dar si in educarea cultivatorilor de cafea din fermele partenere. Acest lucru sa intampla in centre de training din toata lumea.

Nu este deloc usor sa creezi o companie atat de faimoasa si respectata precum cea care produce cafea LavAzza. Dar si mai greu este sa reusesti sa o mentii in top vreme de peste o suta de ani.

Iata garantia calitatii si a succesului!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.