Actiunile Facebook, Instagram si Twitter scad cu peste 7%

0
143
Actiunile Facebook Instagram si Twitter

Unilever suspenda promovarea produselor in SUA pe platformele de socializare. Astfel , actiunile Facebook, Instagram si Twitter scad cu peste 7%. Doar in acest an, Unilever a cheltuit 11,8 milioane de dolari doar pentru promovarea pe Facebook in Statele Unite.

Actiunile Facebook, Instagram si Twitter scad cu peste 7%

Luis Di Cmo, vicepresedinte executiv , a declarat pentru Global Media ca aceasta actiune se va mentine momentan pana la sfarsitul anului. Aceasta decizie a fost luata ca urmare a regulilor interne dar si a atmosferei polaizante din Statele Unite.

Vicepresedintele a mai declarat ca in situatia in care este SUA, continuarea promovarii pe aceste platforme nu va adauga valoare pentru oameni si societate. In continuare se va monitoriza si reanaliza aceasta decizie.

Se pare că Facebook vede o oportunitate în pandemia de coronavirus! Iată de ce!

Doar anul trecut , Facebook a obtinut 69,7 miliarde de dolari din venituri publicitare.

Actiunile platformelor de socializare scad cu peste 7% in conditiile in care Unilever include branduri precum inghetata Breyers si Ben & Jerry’s, maioneza Hellmann’s, ceaiurile Lipton si Pure Leaf dar si produse de consum precum Dove.

,,Suntem angajati in discutii active cu toate platformele digitale pentru a face schimbari semnificative si pentru a avea un impact referitor la incredere si transparenta. Am facut progrese substantiale si recunoastem eforturile partenerilor nostri. Mai sunt multe de facut, mai ales in privinta diviziunii si discursului care raspandeste ura. In aceasta perioada electorala polarizata din SUA este foarte dificil.” , au comunicat reprezentantii Unilever.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.