Producatorul american de blugi, Levi Strauss, a anuntat ca pe langa vanzarile care au scazut cu circa 62%, acesta va renunta si la 15% dintre angajati la nivel global. Scaderea vanzarilor a fost inregistrata in conditiile in care vanzarile magazinelor online nu au reusit sa compenseze impactul inchiderii magazinelor mai mult de 10 saptamani, ca urmare a pandemiei de coronavirus.
Aproximativ 700 de locuri de munca vor fi restructurate, ceea ce va genera un profit anual de 100 de milione de euro.
De la 1,31 de miliarde de dolari in urma cu un an, veniturile au scazut la 498 milioane de dolari. Astfel, s-a inregistrat o pierdere neta de 363 milioane de dolari, in cel de-al doilea trimestru, comparativ cu profitul net de anul trecut, care a fost de 29 milioane de dolari.
,,Desi incepem sa vedem unele puncte verzi, trebuie sa fim in continuare precauti. Ar putea fi un al doilea val de cazuri de Covid-19, care au avut ca rezultat inchiderea magazinelor.”, a declarat directorul general al Levi Strauss, Chip Bergh intr-un email adresat angajatilor, obtinut de CNBC.
Reluarea activitatii economice este incetinita de autoritatile americane ca urmare a numarului crescut de infectari cu coronavirus. Momentan, circa 90% dintre magazinele Levi’s si-au reluat activitatea, insa vanzarile sunt sub nivelul de anul trecut.