Introducerea tezelor unice , solutie pentru inexistenta sistemului de notare unitar

0
39

Inegalitatile si distorsiunile in calcularea mediei la Evaluarea Nationala si Bacalaureat , ar putea fi urmare a lipsei unui sistem de notare unitar. O egalitate in evaluarea si notarea elevilor din ani terminali ar reprezenta-o introducerea  unui tip de evaluare unica la nivel national.

Contactat de Edupedu.ro, Csaba Asztalos, presedinte al CNCD , a declarat ca ,, in interpretarea mea, anularea celor doua examene nu ar fi discriminatorie in raport cu generatiile trecute, pentru ca absolventii din acest an nu sunt intr-o situatie comparabila, ci de fapt sunt intr-o situatie diferita raportat la absolventii din anii anteriori. Si aceasta diferenta rezulta din situatia generata de pandemia COVID-19. O astfel de solutie a adoptat Franta ,de exemplu, si Slovacia’’.

Echivalarea examenului cu mediile din timpul anului ar reprezenta o problema deoarece elevii din anii terminali se axeaza doar pe materiile de examen .

,, Mai mult, in interpretarea mea, statul nu ar fi obligat sa adopte aceasta solutie pentru absolventii din anii anteriori care nu au promovat BAC-ul. Ar putea limita echivalarea doar la absolventii din acest an. Poate fi limitata, pentru ca avem o situatie speciala si asta o justifica o astfel de limitare; iar cei care au dat in anii precedenti au avut sansele lor”, a explicat Csaba Asztalos, pentru Edupedu.ro.

Vezi si : Noi reguli privind purtarea mastii de protectie. Ordin aprobat de Ministerul Sanatatii

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.